Dodane przez Andy dnia 22.01.2012 16:30
#21
Po przejrzeniu instrukcji oraz ponownej inspekcji poszczególnych elementów modelu prace drgnê³y.
Od razu powiem, ¿e by³ to jeszcze etap prac przygotowawczych.
Podczas przegl±dania czê¶ci zauwa¿y³em, ¿e d¼wigar ³±cz±cy p³aty skrzyd³owe jest wzmocniony jednostronnie tkanin± szklan± przyklejon± na ¿ywicê. No i w tym miejscu by³ zong producenta modelu. Tkanina nie by³a przyklejona na ca³ej powierzchni do d¼wigara. Dlatego te¿ chcia³ nie chcia³ w miejscach, gdzie tkanina by³a odspojona oraz gdzie da³a siê jeszcze odspoiæ, trzeba by³o j± na nowo przykleiæ.
Po 24-godzinnym schniêciu ¿ywicy by³o trochê szlifowania i pasowania, aby d¼wigar zmie¶ci³ siê we wnêki w p³atach skrzyd³owych:
Etap sklejenia p³atów w jedn± ca³o¶æ dopiero po zmontowaniu lotek, klap i serw nimi steruj±cych.
Zamówione serwa dotar³y i nast±pi³a pierwsza ich przymiarka. Pasuj± jak ula³ do swoich wnêk. Szczególnie jest to istotne w przypadku serw steruj±cych klapami, gdy¿ g³êboko¶æ wnêk, w których s± one montowane nie jest imponuj±ca:
Edytowane przez Andy dnia 12.02.2012 17:59