Dodane przez Andy dnia 04.03.2012 15:10
#58
Jako, ¿e ogonek zakoñczony przenios³em front robót na drugi koniec modelu. Odby³o siê wstêpne pasowanie os³ony silnika. Wykona³em równie¿ kratkê na wlot powietrza:
Ale przy pasowaniu zespo³u napêdowego powsta³ ma³y dylemat :
- czy zastosowaæ piastê fabryczn± - co wi±za³oby siê z konieczno¶ci± obciêcia ca³ej wystaj±cej koñcówki wa³u z przodu (piasta fabryczna jest przykrêcana do silnika;
- czy zastosowaæ tradycyjn± piastê samozaciskow±?
Bardziej sk³aniam siê do tego drugiego rozwi±zania - jak obetnê wa³ to ju¿ nie bêdzie mo¿na zastosowaæ ewentualnie piasty samozaciskowej.
Edytowane przez Andy dnia 05.03.2012 08:18