Dodane przez dorob dnia 19.01.2011 01:40
#31
Andy napisa³:
Marcin,
ja jako maksymalista, oprócz dodatkowych formatek depronu, to wszystkie wzd³u¿ne listewki drewniane w miejscu przerwania ich jednolito¶ci wzmocni³bym wklejonymi kawa³kami cienkiego prêta wêglowego na ¿ywicê - tak na d³ugo¶ci trzech s±siaduj±cych wrêg (no chyba, ¿e przerwanie konstrukcji nast±pi³o pomiêdzy wrêgami - to wtedy tylko dwie).
Andrzej, ¿adna z listewek nie by³a pêkniêta. Wzmocnienia z braku prêta wêglowego zrobi³em ze salowego fi2mm, dodatkowo zosta³o to przykryte depronem.
Na spodzie analogicznie do boków z tym, ¿e dodatkowo po bokach drut fi 2,4mm
£±czenie wrêgi silnika wzmocnione dodatkow± listewk± i ca³o¶æ zalana klejem epoksydowym Dragon, poniewa¿ skoñczy³ mi siê utwardzacz do Epidianu.
Ciekawi mnie jak to bêdzie wygl±da³o rano jak wstêpnie wyschnie i czy w ogóle zda egzamin.
Czy po zamontowaniu silnika wrêga nie wystartuje z silnikiem, a reszta bêdzie sta³a na trawie :D
Edytowane przez dorob dnia 19.01.2011 01:41