Nawigacja
Strona G³ówna
Historia
Wydarzenia
Linki
Forum
Artyku³y
Galeria
Kraksy :)
Nasi modelarze
Kontakt
Szukaj
Pogoda
Ostatnio widziani
lopez 1606:01:29
robloz14:11:48
juras16:55:39
krzysiek11 3 days
India 4 days
SlavikS 1 week
jarekrum 1 week
Piotr K 1 week
stawoj 1 week
AQUARIUS 1 week
Ostatnie artyku³y
Modelarskie ABC
Budowa Piper J-3 Cub
Ci±g statyczny
Dobór ¶mig³a
Charakterystyka aero...
Modelarnia
ESA P³ock
ACES P³ock
Aeroklub P³ock
OL-PEN Model
aviatv.pl
RCradom.pl
SKM Bobrowniki
SKM RC Turlej
KMS Kielce

Spotkanie 9-05-2011
Nowe modele na naszym pasie.

Artur i Jet Ranger.
D³ugo oczekiwana makieta Jet Rangera. Piêkna wojskowa zieleñ, i starannie dopieszczona kabina. Charakteru dodaj± imitacje przybrudzonych wydechów oraz siatki w otworach komory silnika. Model jeszcze czeka na komplet naklejek. Pierwsze lotne testy ma za sob± i wed³ug opinii Artura lata poprawnie.




No i nasz wielbiciel wschodniej techniki lotniczej Piotrek z nowym, jeszcze nieukoñczonym Sikorskim S-16. Model przygotowywany do majowych zawodów ESA w kategorii WWI. Oblot oczywi¶cie udany.
O prototypie mo¿na poczytaæ tu : Link



Z nowym modelem zawita³ równie¿ Bartek. To "Mentor" firmy Multiplex. Du¿y trener o rozpiêto¶ci ponad 160 cm i wadze 2 kg. I tym razem mia³em okazjê odbyæ lot zapoznawczy. Potwierdza siê regu³a, ¿e im model wiêkszy tym lepiej lata. Samolot uzbrojony w du¿e, mocne podwozie doskona³e na l±dowisko trawiaste.


Komentarze
#1 | Andy dnia 10.05.2011 07:53
Nooo Arczi, przyznam szczerze, ¿e ta "wojskowa zieleñ" lepiej le¿y na JR-e. Bêdzie siê efektownie prezentowa³ z pe³n± waloryzacj±.
W³a¶nie zastanawia³em siê siedz±c "w lo¿y", co to za wielki "bia³y ptak" lata³ na pasem i nie tylko - bardzo ³adnie by³o go widaæ (jak by³ w kadrze)
#2 | artplo dnia 10.05.2011 21:29
Tylko ,¿e lata nie ciekawie
Co¶ sie dzieje , brak mu mocy :/
#3 | Andy dnia 11.05.2011 07:43
Arczi, to mo¿e warto zainwestowaæ w motorek o wiêkszej mocy?
Pozwolê sobie przypomnieæ, ¿e w moich makietach:
- w przypadku stockowego silnika maksymalna moc wyj¶ciowa: 650W/800W(30sec) przy 1600 KV, masa 200 g

- w przypadku nowego silnika maksymalna moc wyj¶ciowa: 1260W/1470W(30sec) przy 1600 KV, masa 205 g.

Wzrost masy o "nowe ubranko" byl w moim przypadku o oko³o 830 g.
Wzrost mocy o prawie 600 W pozwoli³ na stabilniejsze latanie.
Dodaj komentarz
Zaloguj siê, aby móc dodaæ komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani u¿ytkownicy mog± oceniaæ zawarto¶æ strony

Zaloguj siê lub zarejestruj, ¿eby móc zag³osowaæ.

Brak ocen. Mo¿e czas dodaæ swoj±?
Logowanie
Nazwa u¿ytkownika

Has³o



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj siê

Nie mo¿esz siê zalogowaæ?
Popro¶ o nowe has³o
Aktualnie online
Go¶ci online: 3

U¿ytkowników online: 0

£±cznie u¿ytkowników: 200
Najnowszy u¿ytkownik: marcinp
Shoutbox
Musisz zalogowaæ siê, aby móc dodaæ wiadomo¶æ.

27.06.2025 15:51
Pogoda jest zawsze. Grin

27.06.2025 11:03
Jeszcze pogoda by siê przyda³a Smile

26.06.2025 09:36
Pas jest w³a¶nie koszony, zapraszam do latania. OK

25.06.2025 19:10
Super, dziêki.

25.06.2025 14:37
moja relacja ze zlotu ¶mig³owców https://aviatv.pl.
..-precyzji/

16.06.2025 08:05
A widzisz. Smile teraz wszystko wiadomo Smile

16.06.2025 07:46
"Miejsce do latania" w±tek gdzie pokaza³em pas.

16.06.2025 07:33
Nie. Pas jest dalej, widaæ go na mapie.

15.06.2025 21:46
Dobrze wiedzieæ. A to nie jest na pasie dla du¿ych samolotów ?

15.06.2025 20:47
Pan Krzysztof powiedzia³, ¿e tu mo¿emy lataæ: https://maps.app.g
oo.gl/fY8yzHDy6jUP
qUnB8

statystyka